Customer service

Customer Service speelt een centrale rol in de supply chain en is vaak de start van het logistieke proces. Goede Customer Service is proactief, attent en accuraat. Bij UC weten wij dat vanuit onze ervaring, zowel op strategisch, tactisch als operationeel vlak.

Customer service

Customer Service speelt een centrale rol in de supply chain en is vaak de start van het logistieke proces. Goede Customer Service is proactief, attent en accuraat. Bij UC weten wij dat vanuit onze ervaring, zowel op strategisch, tactisch als operationeel vlak.

UC helpt opdrachtgevers om customer service optimaal op één lijn te brengen met de bedrijfsstrategie. Customer service heeft een direct effect op klanttevredenheid en leverbetrouwbaarheid. Customer service medewerkers hebben veel invloed op de kosten en de kwaliteit van de service, die je aan de klant levert en dus op de tevredenheid van je klant en het resultaat van je organisatie. Daarom start de verbetering hiervan vaak bij customer service.

Onze adviseurs hebben jarenlange ervaring in het begeleiden van strategiesessies bij opdrachtgevers in verschillende industrieën.

Ons advies wordt mede bepaald op basis van een scan van de huidige en gewenste customer service operatie. Om dit succesvol te kunnen doen, zorgen wij dat dit tot stand komt in samenspraak met het management en de medewerkers. Dit zorgt voor het benodigde draagvlak.

Consultancy

UC helpt opdrachtgevers om customer service optimaal op één lijn te brengen met de bedrijfsstrategie. Customer service heeft een direct effect op klanttevredenheid en leverbetrouwbaarheid. Customer service medewerkers hebben veel invloed op de kosten en de kwaliteit van de service, die je aan de klant levert en dus op de tevredenheid van je klant en het resultaat van je organisatie. Daarom start de verbetering hiervan vaak bij customer service.

Onze adviseurs hebben jarenlange ervaring in het begeleiden van strategiesessies bij opdrachtgevers in verschillende industrieën.

Ons advies wordt mede bepaald op basis van een scan van de huidige en gewenste customer service operatie. Om dit succesvol te kunnen doen, zorgen wij dat dit tot stand komt in samenspraak met het management en de medewerkers. Dit zorgt voor het benodigde draagvlak.

Wil je customer service processen stroomlijnen en logistiek verbeteren? Neem contact met ons op!

Realisatie 

UC begeleidt opdrachtgevers met integrale verbetertrajecten en zorgt voor de realisatie ervan. Ook trainen en coachen we customer service teamleiders en medewerkers om de communicatie en onderlinge samenwerking te verbeteren. De brede ervaring van de UC-er biedt voordelen. We zijn bekend met veel verschillende processen en systemen, we kijken dus vanuit verschillende invalshoeken en maken gebruik van actuele best practices.

Interim

UC biedt klanten continuïteit in piekperiodes, bij uitval van managers of om de organisatie tijdelijk te versterken. Dit doen wij door inzet van ervaren specialisten, van senior medewerkers tot managers. In de opdrachten kijken we ook naar aanverwante zaken, zoals de interactie met andere afdelingen, rolverdeling en procesverbetering. Wij voeren niet alleen de opdracht uit, maar geven daarnaast gevraagd en ongevraagd advies. Ook zorgen wij, in overleg met de opdrachtgever, voor de opvolging en borging.

 

 

informatie opvragen

Meer weten?


Kurt Klomp

Kurt Klomp

Supply Chain Consultant

Leer mij kennen
Caroline Dekker

Caroline Dekker

Customer service manager

Leer mij kennen
Peter Jasperse

Peter Jasperse

Supply Chain Adviseur

Leer mij kennen
Yves Gortzak

Yves Gortzak

Senior Project Manager Customer Service

Leer mij kennen
Judith Schöffer

Judith Schöffer

Customer Service Professional

Leer mij kennen

Gerelateerde expertises


Productie & Industrie

Supply Chain Management

Een succesvol supply chain management ( ook wel integraal ketenbeheer genoemd) is een principe dat door verbeterde processen en samenwerkingen met leveranciers en klanten betere functies van deelnemende bedrijven in de keten kunnen ontstaan.

Lees meer

Lean Six Sigma

Lean Six Sigma (LSS) is wereldwijd de meest toegepaste verbetermethode. Met behulp van LSS worden indrukwekkende resultaten geboekt op het gebied van kwaliteit, doorlooptijd en leverbetrouwbaarheid en daarmee op klantloyaliteit en groei.

Lees meer

Logistieke engineering

Is logistiek niet je kernactiviteit? UC heeft veel ervaring met logistieke engineering en analyse. Op basis van uw bedrijfsstrategie maken wij de vertaling naar de inrichting van je warehouse of de gehele netwerkstructuur.

Lees meer

Transport

Transport in al zijn facetten is een wezenlijk onderdeel van de supply chain, alle modaliteiten zijn daarbij relevant; weg-, binnenvaart, zee en luchttransport. Op al deze domeinen en in hun integraliteit vinden snelle veranderingen plaats.

Lees meer

Sales & Operations Planning

Sales & Operations planning (S&OP) is een verzameling van besluitvormingsprocessen om vraag en aanbod op elkaar af te stemmen, om de financiële planning en de operationele planning te integreren, en om de strategische plannen te verbinden met de dagelijkse executie. 

Lees meer

Warehousing

Het warehouse is een fundamenteel onderdeel in de supply chain operatie en in de realisatie van bedrijfsdoelstellingen.

Lees meer

Sustainability

Duurzaam productief en effectief voor klanten; duurzaam voordelig en aantrekkelijk voor directe betrokkenen en de hele keten; en duurzaam beter voor het milieu.

Lees meer

Supply chain IT services

Een hedendaagse supply chain is niet meer denkbaar zonder een stevige IT backbone. Zowel je juiste software alsook infrastructuur zijn ondersteunend aan de realisatie van je doelstellingen.

Lees meer