Interim Business Analist Logistics – Waalwijk

10 januari 2022

Direct solliciteren


Introductie

Voor een van onze vaste opdrachtgevers zijn wij op zoek naar een Interim Business Analist. In deze opdracht werk je deels op locatie en deels vanuit huis. Je kunt nog starten in december, maar als je liever begint na de feestdagen is dat ook geen probleem. Jij mag het zeggen!

Organisatie

Onze opdrachtgever is bekend en actief in de retail en heeft een groot logistiek centrum in Waalwijk. Deze rol is ontstaan door enerzijds de grote drukte bij de opdrachtgever, anderzijds de Go Live van een nieuw systeem en daarnaast de interne verschuiving van een collega naar een andere afdeling. Je komt te werken op een vrij kleine en jonge afdeling met 5 (internationale) collega’s. Je rapport in deze rol direct aan de Lead.


Functie

Als Interim Business Analist lever je een impactvolle bijdrage aan het directe en het lange termijn succes van de organisatie. Je initieert, draait en voert (vaak) regie over projecten die een groot verschil voor klanten en partners maken, waarbij het aan jou is om de juiste deliverables binnen de organisatie te borgen. Je bent een lid van een product/project team, en trekt intensief op met tech en business collega’s. Samen met je team help je te definiëren hoe de visie en strategie van jullie product/project te realiseren. Je identificeert, analyseert en realiseert business requirements voor bijvoorbeeld kansen, (potentiële) problemen, innovaties, het vergroten van de efficiëntie en spannende experimenten.

Functie-eisen

  • Jij hebt een afgeronde HBO of academische opleiding liefst in de richting van Logistiek Management, Supply Chain Management en/of Technische bedrijfskunde;
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • + 3 jaar werkervaring binnen een logistieke omgeving en bij voorkeur als analist of engineer;
  • Probleemanalyse, oordeelsvorming, plannen & organiseren, resultaatgerichtheid, overtuigingskracht en innoverend vermogen zijn competenties die 100% bij jou horen;
  • Kunnen werken met Reflex is een pré;
  • Je hebt een positieve instelling, je houdt van afwisseling;


Aanbod

  • Een fulltime opdracht van minimaal 6 maanden, met kans op verlenging;
  • Werken in een klein internationaal, jong team, bij een grote internationale speler in de retail;
  • Ook het werken vanuit een dienstverband is bespreekbaar;
  • Dé kans om te leren, ervaring op te doen en heel veel afwisseling in jouw werk te combineren;
  • Na deze opdracht de kans op een diversiteit aan andere opdrachten binnen Supply Chain Management en Industrie;
  • Veel mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld via de UCademy;


Inlichtingen

Karin Moen 06 22449044

Sollicitatie

Karin Moen

Direct solliciteren