Caroline Dekker

Caroline Dekker

Customer service manager

Sectoren:

Expertises:

Caroline heeft meer dan 20 jaar ervaring op Customer Service-gebied, als medewerker, teamleider en als Customer Service Manager. Deze verschillende functies heeft ze vervuld bij internationale, klantgerichte bedrijven in en gerelateerd aan de voedingsmiddelenindustrie.

Caroline heeft in de loop der jaren brede ervaring opgebouwd in het verbeteren van Customer Service teams, het optimaliseren en vastleggen van werkprocessen en het vergroten van de externe en interne klanttevredenheid. Met haar respectvolle en collegiale houding zet ze haar kennis en ervaring in om de afdeling (verder) te professionaliseren en naar een hoger niveau te tillen.

Caroline heeft zowel een commerciële als een bedrijfskundige achtergrond.

Geholpen door haar uitstekende kennis van de Nederlandse, Franse, Duitse en Engelse taal en haar sterke communicatieve vaardigheden, legt ze makkelijk (internationale) contacten. Ze is gedreven, heeft een goed analytisch vermogen, heeft gevoel voor cijfers, is onafhankelijk, betrouwbaar, betrokken, gemotiveerd en zorgvuldig. Ze concentreert zich op de grote lijnen, maar heeft ook oog voor details.

Een overzicht van haar relevante werkervaring:

  • Customer Service Management: aansturen van de Customer Service afdeling, coachen en begeleiden van de medewerkers
  • Optimaliseren en vastleggen van werkprocessen
  • Implementatie van verschillende ERP-pakketten (o.a. SAP en OneWorld)
  • Supply chain planning (demand, supply, capaciteit en productie)
  • Verbeteren van de relatie tussen Customer Service en de klant
  • Verbeteren van de relatie tussen Operations, Planning en Customer Service