Judith Schöffer

Judith is een ervaren customer service & bedrijfsbureau professional. Ze functioneert het beste wanneer ze haar expertise en ervaring kan inzetten om de afdeling naar een hoger niveau te tillen. Judith is commercieel, resultaat- en klantgericht, leergierig, flexibel, analytisch, en loyaal. Daarbij hanteert Judith een gestructureerde werkstijl waarin zij helder en direct communiceert, met een gezonde dosis humor.

Judith heeft ruim 15 jaar ervaring, opgedaan binnen de industrie, FMCG en Food / retail sector (o.a. Unilever, Procter & Gamble en Bakkersland).

Met oog voor excellente service verzorgt Judith dagelijks de optimale orderverwerking voor haar klanten. Judith werkt klantgericht om een hoger rendement en een hogere klanttevredenheid te behalen. Door haar analytisch vermogen en leergierigheid is zij in staat om eventuele knelpunten in het order-to-cash proces te signaleren, te analyseren en gestructureerd op te lossen.

Judith is hands-on, werkt snel en gestructureerd, kan onder druk presteren en deinst niet terug voor een hoge workload. Door haar ruime ervaring beweegt zij zich snel en gemakkelijk binnen elke organisatie.

Een overzicht van haar relevante werkervaring:

  • Verbeterprocessen in het order-to-cash proces
  • Ervaring met A-klanten (AH, Plus) en A-merken (Knorr, Lipton Ice, Max Factor)
  • Opzetten/verbeteren van werksystemen (o.a. klachtenregistratiesysteem, klantspecifieke eisen, Operating Equipment Effectivity, key user SAP)
  • Terugbrengen overdue invoices
  • Opschonen (master)data
  • Oplossen van capaciteitsissues