Rogier Mol

Rogier is een pragmatische supply chain consultant met een hands-on mentaliteit welk als doel heeft  om processen en teams naar een hoger niveau te brengen.

Rogier is gefocust op het vergroten van de interne- en externe klanttevredenheid, hij doet dit door het verbinden van de teamleden met de processen om samen bovenstaande te bereiken.

Door Rogier zijn hands on benadering is hij in staat processen en systemen snel eigen te maken. Hierdoor zorgt Rogier ervoor snel van toegevoegde waarde te zijn voor potentiële opdrachtgevers.

Als bedrijfseconoom met logistieke en bedrijfskundige ervaring in rollen als inventory controller, forecaster en supply chain planner, customer service manager heeft Rogier kennis en ervaring om spin in het web functies uit te oefenen.

Een overzicht van zijn relevante werkervaring:

  • Customer Service Management: het aansturen van de Customer Service afdeling, het coachen en begeleiden van de medewerkers
  • Opzetten KPI rapportages: inclusief definiëren van de KPI’s en beschikbaar maken van de gegevens
  • Implementatie ERP pakketten
  • supply chain planning (demand, supply, capaciteit en productie)
  • Herstellen van de relatie tussen Operations, Sales en Customer Service