home > strategie & advies > customer service

Customer service

Customer service is de start van het logistieke proces. Goede customer service is proactief en attent. Bij UC weten wij dat vanuit onze ervaring: op zowel strategisch als operationeel vlak.

Strategie & advies

UC helpt opdrachtgevers om customer service optimaal op een lijn te brengen met de bedrijfsstrategie. Customer service heeft een direct effect op klanttevredenheid en leverbetrouwbaarheid. Daarom start de verbetering van logistiek vaak bij customer service!

Realisatie

UC begeleidt opdrachtgevers met integrale verbetertrajecten zoals het verbeteren van leverbetrouwbaarheid of het verhogen van de klanttevredenheid. Ook trainen en coachen we medewerkers.

Borging

UC helpt klanten om customer service te continueren in piekperiodes. Klantenorders moeten goed in de systemen staan om alle opvolgende processen in goede banen te leiden. Customer service medewerkers hebben dus veel invloed op de performance van de diensten die je aan de klant levert. Én op de tevredenheid van je klant!

Lees meer

Diensten & oplossingen


Delivery performance check

Hoe perfect zijn jouw orders? Is inzichtelijk wat je leverprestaties en faalkosten zijn? UC ontwikkelde de Delivery Performance Check voor snel inzicht!
Meer informatie

Interim management

Tijdelijke ondersteuning van bekwame teamleiders, supervisors, managers en bedrijfsleiders. UC Group biedt interim management in verschillende vakgebieden.
Meer informatie

Operationeel specialisten

Goede customer service en planning zijn essentieel in een operationele processen. Voor de beheersing van kosten in je totale operatie. Maar ook voor proces efficiëntie en leverbetrouwbaarheid. UC Group heeft ervaren customer service medewerkers en planners die het verschil maken voor je organisatie!
Meer informatie

17 Jan 2019

UC Group
Marconistraat 16 (14e verdieping)
3029 AK, Rotterdam
Maps -

UC Group Informatiesessie

Heb je als ondernemer interesse in het meebouwen aan een succesvol interim- en adviesbureau in operations & technology?

Op 17 januari 2019 laten we je meer zien van hoe wij samen ondernemen, co-creëren en kennisdelen. Kom ook kennismaken met UC Group!

Nu inschrijven

Team Customer service


Johan Roxs

Johan Roxs

Sr. consultant customer service & planning

Leer mij kennen
Judith Schöffer

Judith Schöffer

Customer Service Professional

Leer mij kennen
Yves Gortzak

Yves Gortzak

Senior Manager en Project Manager Customer Service

Leer mij kennen
Bart Schulte

Bart Schulte

Supply chain adviseur & programma manager

Leer mij kennen

Strategie & advies

UC helpt opdrachtgevers om customer service optimaal op een lijn te brengen met de bedrijfsstrategie. Customer service heeft een direct effect op klanttevredenheid en leverbetrouwbaarheid. Daarom start de verbetering van logistiek vaak bij customer service!

Onze senior adviseurs hebben ervaring in verschillende branches en begeleiden strategiesessies bij opdrachtgevers.

Ons advies wordt afgestemd op basis van een korte audit van de huidige customer service organisatie. Om dit succesvol te kunnen doen zorgen wij ook dat dit tot stand komt in samenspraak met je medewerkers – dit zorgt voor het benodigde draagvlak!


Realisatie

UC begeleidt opdrachtgevers met integrale verbetertrajecten zoals het verbeteren van leverbetrouwbaarheid of het verhogen van de klanttevredenheid. Ook trainen en coachen we medewerkers.

Naast de begeleiding van projecten heeft UC meerdere managers in huis die een afdeling of een proces tijdelijk kunnen aansturen.

Een UC’er heeft ervaring in meerdere branches. Dat biedt voordelen: bijvoorbeeld dat we je processen (en mensen) vanuit een andere invalshoek kunnen bekijken!

Wil je customer service processen stroomlijnen en logistiek verbeteren? Neem contact met ons op!


Borging

UC helpt klanten om customer service te continueren in piekperiodes. Klantenorders moeten goed in de systemen staan om alle opvolgende processen in goede banen te leiden. Customer service medewerkers hebben dus veel invloed op de performance van de diensten die je aan de klant levert. Én op de tevredenheid van je klant!

Customer service is een vak, waar niet iedereen goed in is. Een pro-actieve customer service expert is nauwkeurig, heeft oog voor detail, heeft inlevingsvermogen en communicatief vaardig.

Daarom biedt UC coaching en training aan medewerkers en helpen we processen te optimaliseren in verschillende omgevingen (logistiek, productie en retail).

Onze jarenlange ervaring in verschillende branches betekent dat we snel geïntegreerd zijn bij onze opdrachtgevers en dat we het proces vanuit een andere invalshoek kunnen bekijken.

Overige vakgebieden


Organisatie ontwikkeling

In de huidige economie, met zijn snelle (technologische) ontwikkelingen, is een adaptieve en lerende organisatie een must! De ontwikkeling van de organisatie vraagt daarom continu aandacht. UC Group heeft organisatie ontwikkeling hoog op de agenda staan tijdens projecten en gelooft niet in on-size-fits-all!

Lees meer

Continuous Improvement

Continuous Improvement is een manier van denken, het is geen trucje. UC Group heeft meerdere professionals die continuous improvement dagelijks toepassen bij opdrachtgevers.

Lees meer

Supply chain analyse & engineering

Is logistiek niet je kernactiviteit? UC heeft veel ervaring met supply chain analyse en engineering. Zowel bij logistieke dienstverleners als bij retailers en productiebedrijven. Denk hierbij aan warehousing en distributie, productielogistiek en internationale logistiek.

Lees meer

Business Intelligence

Wat moeten we zonder data? Of beter gezegd, wat moeten we met alle beschikbare data?! Business intelligence helpt ons data te filteren en op waarde te schatten. Data experts van UC Group laten BI werken binnen organisaties.

Lees meer

Forecasting en planning

Forecasting en planning spelen een sleutelrol in het optimaliseren van de supply chain. Hoe beter de forecast, hoe nauwkeuriger je kunt plannen. Een betere planning levert niet alleen betere resultaten maar ook tevreden klanten!

Lees meer

ADR wetgeving en veiligheidsadvies

Welke wetten gelden er in Nederland en Europa als het gaat om gevaarlijke goederen en veiligheid? Als je gevaarlijke goederen verplaatst of verwerkt is het verplicht een veiligheidsadviseur te benoemen. UC Group geeft veiligheidsadvies en helpt je organisatie aan ADR wetgeving te voldoen!

Lees meer

Opslag en transport

De logistieke sector is onderhevig aan snelle veranderingen in de markt. Nieuwe concepten en technologieën doen razendsnel hun intrede. UC Group zit kort op de bal in de aansturing en inrichting van transport, opslag en distributie.

Lees meer

Omnichannel logistiek

Wij geven advies over omnichannel logistiek. Omnichannel is een multichannel sales aanpak die er op is gericht klanten een naadloze winkel ervaring te bieden. Of de klant nu online via desktop of mobiel of offline in de winkel wil kopen of retourneren.

Lees meer

Software implementatie

Bij UC Group hebben we jarenlange ervaring met de implementatie van ERP, WMS, TMS, APS en BI systemen. Een systeem implementatie is een complex verandertraject. Iets waar je medewerkers binnen de organisatie niet te veel mee wilt belasten, maar wel bij wilt betrekken.

Lees meer

Business process optimalisatie

Business process optimalisatie, een belangrijke tool om blijvend te verbeteren binnen je organisatie! Bij UC Group geloven wij in blijvend verbeteren en garanderen we een duurzaam resultaat waar we onze handtekening graag onder zetten.

Lees meer