Zoek binnen de UC Group website

Jeroen Smeulders

Customer Service Manager & Change Management

Oplossingen:

Biografie

Jeroen is een ervaren leidinggevende met grote interesse voor wat mensen -zowel individueel als binnen een team- beweegt. Tegelijkertijd weet Jeroen uit ervaring hoe belangrijk werk kan zijn en hoeveel spanning het met zich kan meebrengen. Om die redenen is hij zich dan ook gaan verdiepen in het coachen en trainen van mensen. Hij mag zichzelf inmiddels dan ook een teamcoach en vertrouwenspersoon noemen naast zijn commerciële rollen. Als interim-manager of teamcoach coördineert en organiseert Jeroen een optimaal presterend team, zorgt hij voor vlot lopende interne processen en zet hij daarbij de klanten altijd centraal. Kortom, een echte verbinder!

Zijn positieve en stabiele karakter kenmerkt zich door geduld, zorgvuldigheid en creativiteit. Anderen typeren hem als betrouwbaar, empathisch en communicatief. Zijn focus ligt op resultaat en de prestatie van het team.

Ervaring

Jeroen heeft ervaringen als leidinggevende binnen meerdere branches. Zijn specialisatie ligt  op het effectief inrichten van Customer Service teams en het op zoek gaan naar de intrinsieke motivatie van de medewerker. Hij krijgt energie van het goed laten samenwerken van teams waarbij individuele kwaliteiten van medewerkers worden gestimuleerd en ingezet. Ook op het gebied van vraagstukken over (de-) centraliseren, reorganisaties of implementaties van nieuwe manieren van werken.

Door deze ervaringen kan hij uitstekend leidinggeven aan een team of project en is bij uitstek toegerust succesvolle samenwerkingen en synergie-effect tussen werk en personeel te bereiken.

Expertise

  • Customer Service
  • Continuous Improvement
  • Service Excellence
  • Teamcoach.

Wil je kennismaken met Jeroen? Kom dan eens koffie drinken!